Niet tevreden? Laat het ons weten!

Heerlen STAND-BY! doet er alles aan om de begeleiding en ondersteuning optimaal te laten aansluiten aan uw verwachtingen en behoeften. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent of dat u met iets zit waar u eens graag vertrouwelijk met een onafhankelijk persoon over zou willen praten. Dan kunt u terecht bij de vertrouwenspersoon.

Vragen, problemen of gevoeligheden

U kunt bij de vertrouwenspersoon terecht met vragen, problemen of andere gevoeligheden die op de een of andere manier te maken hebben met de dienstverlening van Heerlen STAND-BY en waar u met uw eigen contactpersoon niet uit komt. Dat hoeven geen ‘ernstige zaken’ te zijn. Ook iets kleins is soms het bespreken waard. Zo wordt voorkomen dat het eindigt als iets ‘groots’. Denk bijvoorbeeld aan ontevredenheid over:

  • de dienstverlening die u van Heerlen STAND-BY! krijgt;
  • de manier waarop onze hulpverlener met u omgaat;
  • informatie die u wel of juist niet krijgt;
  • als u zich op een andere manier niet fatsoenlijk behandeld voelt.

Contact

Het contact met de vertrouwenspersoon is vertrouwelijk en kost niets. Wilt u weten of de vertrouwenspersoon van Heerlen STAND-BY! iets voor u kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met hem op:

Jos Mevis        
E vertrouwenspersoon@heerlenstandby.nl
T 06-81907489

Meer weten?

Wilt u meer weten over de werkwijze van de vertrouwenspersoon? Lees dan onze folder.
In deze folder leest u ook hoe u een klacht in kunt dienen, als u geen gebruik wilt maken van de vertrouwenspersoon of als het gesprek met de vertrouwenspersoon uw onvrede niet heeft weggenomen.