Vernieuwd formulier meldingen openbare ruimte gemeente Heerlen

Sinds 1 juni kunnen inwoners van de gemeente Heerlen gemakkelijker een melding maken over overlast in de openbare ruimte. Denk hierbij aan het melden van afvalzakken die niet zijn opgehaald, een kapotte stoeptegel of straatlantaarn, groenonderhoud, wateroverlast en dergelijke.

Een melding is heel eenvoudig via deze link. Je kunt het formulier anoniem invullen.

Meldingen die niet over overlast gaan, kunnen via de volgende formulieren worden gemeld:

  • Heb je op straat een voorwerp gevonden of verloren? Dit kunt je via dit formulier melden bij de gemeente.
  • Heb je schade geleden door de gemeente? Dan kun je de gemeente hiervoor aansprakelijk stellen. Deze claim dien je in via dit formulier bij de gemeente.
  • Heb je een klacht over de gemeente? Dit kun je via dit formulier melden bij de gemeente.
  • Iedereen staat bij de gemeente ingeschreven op een adres. Denk je dat iemand onterecht op je adres staat ingeschreven? Vraag dan een adresonderzoek aan bij de gemeente.
  • Je mag de gemeente vragen om bestuurlijke informatie. Iedereen kan om informatie vragen. De gemeente hoeft niet alle informatie met je te delen. Dien een Woo-verzoek in.

Blijf op de hoogte, abonneer jezelf op onze nieuwsbrief.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *