Twee publicaties over leergemeenschap Heerlerheide

Naar aanleiding van onderzoek in de leergemeenschap heeft Jerome van Dongen, docent-onderzoeker
bij de Academie voor Verpleegkunde  en het lectoraat Wijkgerichte Zorg van Zuyd Hogeschool een tweetal artikelen geschreven voor WMO-magazine.

Een van de thema’s binnen de leergemeenschap Heerlen STAND-BY! was erkenning en facilitering van burgerinitiatieven. STAND-BY! collega Ed Hoogenboom vertelt in het eerste artikel samen met Jerôme van Dongen hoe deze werkgroep het aanpakte.

Het tweede artikel kreeg de titel ‘Leergemeenschap Heerlen STAND-BY!, katalysator voor innovatie’.  Door samen te leren en te experimenteren tot innovatie en praktijkverbetering komen en zo
de Wmo-coöperatie Heerlen STAND-BY! versterken. Dat was het doel van de leergemeenschap
die in september 2018 startte. Jerôme van Dongen, die in opdracht van STAND-BY! de
leergemeenschap oprichtte namens Universiteit Maastricht en Zuyd Hogeschool, blikt terug.

Lees hier de beide artikelen:

close

Blijf op de hoogte!
Abonneer u nu op onze nieuwsbrief:

Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens. Wij gebruiken deze gegevens alleen om u onze nieuwsbrief toe te sturen.
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *